20:e mars 2010

Goood morgon sömntutor :) Hihi ah har gått upp för ett tag sen men idag har jag förtjänatatt sova länge vi kom nämligen i säng vid 4 så haha var hos nima och drack lite och snacka en jävla massa skit typ xD Men kul iallafall. :) J ligger fortfarande och sover så ska snart in och hoppa på honom.
Haha kommer bli nerslagen jag vet. Men det är det värt. Om någon timme skulle någon dyka upp här som ringde J har ingen aning om vem det är men det var något som J hade som den personen kanske skulle ha då. Är inte så säker men men ska höra vem det var som väckte mig i min skönhetssömn. Idag annars händer det nog inte så mycket vi måste handla mat iallfall nu och sånt skit men ikväll ska jag,J , Nima och hans tjej C och kanske en praktikant ut och spela biljard och kanske ta en öl samtidigt hur kul blir inte det?  :)
Så ser vår dag ut just nu iallfall.

Kommer nog bli en bra dag det här och dessutom så skiner solen igen UNDERBART!
Kanske sitter ute en stund och få lite färg kanske. Hmm eller vad tycks? :)
Ah nej hörrni snyggingar där ute nu ska jag hoppa på J så han vaknar hihi :D
Se om jag kommer undan levanden ;)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0