21:a Mars 2010

God morgon läsare där ute är jäääätte ledsen att jag inte hann blogga mer igår eller hann och hann glömde totalt bort det hade trevligt med J och hans pappa som kom på besök hihi fick tvättade fönstren det tackar man ju inte nej till. Sen så på kvällen drog vi till stan och skulle ta ett biljardbord men fullt var det när vi klev in så vi in till musikens hus varken jag eller J hade vart där så vi gick in för att utforska. Riktigt stort och fint men sååå otroligt bortkastade pengar säger jag bara vi hörde med bartendern där och enligt han är det inte alls så mycket som händer där dom har sällan öppet om det inte är någon koncert.Så frågan är varför bygga så stor??

Aja sen så satt vi iallfall där uppe och tog varsin öl och snackade lite skit.Trevligt trevligt sen när dom stängde så gick vi vidare till biljardhallen igen och då var det inte lika mycket folk skönt :)
Så vi drog några parti innan dom också stängde. Först tänkte vi åka hem igen men kännde att vi var jävligt hungriga så vi gick in en snabbis på max och åt mums :) Sen så vinka vi till oss en skön taxi chaufför som var hur kul som helst. Ni vet att det finns dom taxi chaufförerna som är as försiktig på gaspedalen men inte denna kille han gasa på som han så vi hoppa i guppen och när han svängde flög vi in i dörren typ :D Hahahah kände som att vi åkte karusell as kul :D
Så ah det blev en rolig och lugn kväll helt klart godkänd :)

Nu ska jag fortätta klämma i mig min frukost :)

Ha en skön dag allihopa Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0