22:a Mars 2010

God morgon alla där ute?? Är det bra med er ute i solskenet?? Om ni har sol vill säga det har vi och det är uuuuuuunderbart :D Hoppas snön går bort nu.Den var ju en bra bit på väg innan all J*vla snö kom igår. Usch var ju värsta snöovädret här du kande ju knappt gå ut du kunde bli bortblåst ju.
Brrrr! Ja hörrni sitter och kollar på Top Model sen ska jag ta en varm dusch och sen ta tag i disken.
Hann aldrig duscha igår eller jag och J satt och pratade lite om allt möjligt sen så tog vi och såg 2012 men orkade inte se klart den det blev så sent.
Ibland har jag och min lilla J så oroligt kul vi beter oss som fjortisar springer runt i trapphuset när vi har tvättat och ah hänger och klänger på varandra hahaha man kan inte tro att vi har vart ihop i två år och snart två månader. Otroligt!
Ja men nu ska jag ta och se klart programmet sen in i mn efterlängtande dusch :)

Pusss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0