24:e Mars 2010

God morgon läsare där ute. Ah jag vet jag skulle upp tidigt men har inte kunnat sovit så bra inatt låg och vred och vände på mig.Klockan var närmare halv fyra så. Bad älsklingen att inte väcka mig var ju meningen att jag skulle upp samma tid som honom men så blev det inte. Ah snart ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag försöka städa lite hoppas jag kan göra mig i ordning lite och ta lite bilder idag mår fortfarande inte hundra men någon bild ska väl gå.Hihi.
Ja så ser min dag ut just nu iallfall härligt att ha tillbaka solen igen hoppas all snö kan försvinna nu :) Nej, nu ska jag ta och göra lite frukost. Ha det bra!

Puss bitchessss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0