26:e Mars 2010

God morgon härliga morgon.Vaknade nu utan huvudvärkt guuuuuuuud vad skönt :D
Har nyss snackat med min handledare och jag ska börja praktiken den 12 april :D YES!!!
Ska få hem ett papper att fylla i och min blivande handledare på praktiken :)
Så äntligen är det klart jg HAR en praktik plats nu helt SÄKERT!!
Wiiiie!
Idag får vi se vad som händer sitter och kollar på Top model just nu ska sen hoppa in i duschen och sen den vanliga fredags städningen. Usch! Men men det måste ju göras.
Hahah igår var ju på den Gran opening på Media markt det har ju öppnat nu här i uppsala. Tror dom hade sålt nästan 700 eller något på 42´tumms plasmatv för 3700 tror jag den kosta och snacka om att dom tjänade pengar igår några hundra tusen skulle jag gissa på. Det var ju totalt kaos ute på stora vägen det var ju kö överallt.Helt sjukt.
Ah Iallfall J var as sugen på att köpa en platt tv 42 tummför 6700 men jag fick han att inse att vi inte hade råd just nu. Men han var såååå nära att ta en och åka därifrån. Hahaha sötnos :D
My baby!
Ah nej hörrni nu ska jag ta och se klart Top model sen duschen :D

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0