28:e Mars 2010

God morgon

Hahaha ah jag menar det klockan var faktiskt två när vi vakna och fattar inte hur vi kunde så sova så länge. Det är ju en skamm. Men ah vi har lite att göra nu idag. J ville åka till Thun´s men då sa jag att han valt fel dag det är nämligen stängt idag. Vi ska ut på jakt efter en klosax åt lillskiten och sen skulle J kolla på en ny jacka ååh vill också ha en ny sommar jacka. Men om han hitar en ny sommarjacka så skulle jag få hans gamla ser faktiskt bra ut i den så :D Han tyckte jag ser söt ut i den så då kunde jag få den :) Bra va?
Ah nej nu måste jag skynda mig att göra mig i ordning vi ska åka nu snart innan alla affärer stänger.

Puss sötnosar :) Bilder kommer sen under dagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0