29:e Mars 2010

God morgon sötnosar.

Tänk jag är redan uppe japp har bett J att väcka mig innan han går så att jag blir pigg och går upp. Måste verkligen vända på dygnet nu eftersom jag börjar jobba om två veckor visserligen men ändå.
Hihi ah ska göra frukost snart och sen hoppa in i duschen. Efterlängtade duschen mmmm. Hann inte igår eller kom på det lite sent kan jag säga tror inte grannarna hade tyckt det vore så kul att höra mig duscha klockan tolv på kvällen. Eller vad tror ni?
Ja vad ska ni göra idag då? Skola kanske? Sjuka?? Ne usch det hoppas jag inte.
Jag ska ringa och höra med praktiken och höra om chefen är inne något i veckan :)
Hade ju tänkt på promenad idag men vette fan vädret är inte speciellt kul så kanske någon annan dag.

Ah nej nu ska jag gå och göra frukost åt lilla mig och skit ungen som ligger uppe på vitrinskåpet och kikar ut.

Hörs sen :) Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0