30:e Mars 2010

God morgon!



Tog en sov morgon idag eftersom jag inte kunde somna igår var aaas pigg. Usch inte bra J var också pigg men somnade efter att ha tagit min kudde och la den över skallen. Hahaha sötnosen min.
Sitter just nu och käkar frukost och kollar Top model såklart. Ah ska se om jag fått något papper från Af idag Maria skulle skicka ett så jag kan gå upp till praktiken och skiva på med chefen.
Hoppas visst jag har ju inget annat planerat i veckan men man vill ju få saker gjort på en gång så man slipper tänka på det mer.Eller hur?Jao ska sen kolla hur det blir med Falun också om vi kan dyka upp vi måste ju sova hos min mammi eftersom vi har Turbo med oss.Farsans katt hatar honom så dom går inte ihop tyvärr :P Tråkigt!
Nej hörrni nu ska jag se klart här har missat en del eftersom jag haft näsan i datorn hihi :)

Hörs sen :) Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0