31:a Mars 2010

God morgon!



Hej alla trogna läsare där ute. Är ni vakna? Såklart ni är hih :) Jag har nyligen gått upp här glömde
att ställa klockan till mig. Ska ju vara uppe i gränby före 3 idag så ska göra mig i ordning strax och sen sticka tror jag. Efter det så ska jag försöka hitta någon kattvakt suck. Vi kan nog inte ta med Turbo till Falun om vi ska åka. Men om vi inte kan hitta någon som vill passa honom måste vi stanna hemma :( Aja hoppas det löser sig. Ni då kära läsare vad ska ni hitta på idag? :)
Ah iallfall så ser min dag ut iallfall just nu sen vet man ju sldrig om man måste springa iväg på ett ärende eller något.
Nej hörrni nu ska jag klämma i mig juicen och sen göra mig i ordning.

Ha en bra dag Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0