9:e Mars 2010

Yes är uppe tidigt idag bara för att älsklingen gjorde mig pigg innan hann gick så det gick inge vidare att somna om dessutom hade Turbo ner en blomma inne i sovrummet. Yippie! Just ja Grattis pappsen som fyller år idag :D Ska ringa honom sen och gratta honom också, ska höra om han ska ha någon tillställning eller något.
Idag har jag faktiskt lite att stå i måste städa, diska ta hand om tvätten, fixa mig,ringa samtal vad jag vet just nu och jag känner av att det kommer ta halva dagen nästan och sen är jag väl helt slut.Ja så ser min dag ut iallfall. Eran då händer hos er idag något roligare än min kan jag nästan gissa?Skönt isåfall säger jag bara :)
Nu hörrni tänker jag ta och göra lite frukost har tyvärr inga ingridienser för min smoohite så det får bli någon macka och te :(
Vi hörs senare ;)

Puss bitches<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0