Dålig uppdatering

           
Ah ber om ursäkt för en dålig uppdatering men känner mig inte pigg alls idag faktiskt är helt slut i kroppen höll på att somna innen i duschen bara hur bra är det liksom?? Hahaha låter kul kanske men det var faktiskt drygt.Usch har sovit någon timme här i soffan och sen bara kollat tv. Fick tag i min handledare tillslut nu så hon ska ringa min praktikplats och snacka med dom sen ska jag ringa henne igen och bestämma en tid innan jag börjar ska prata om tider och klädregel. Kan ni tänka er om några dagar är det meningen att jag ska börja :D Börjar lbi lite nervör men arbetsuppgifterna kan jag redan så hon behöver inte lära upp mig så mycket :)
Sen får vi väl se om jag är så duktig att dom lär upp mig vid kassa vilket jag hoppas på då blir det ju lättare sen om jag får en annan praktikplats eller jobb :)
Då är det ju bara hoppa in när man kan allt :)
Ah nu väntar jag bara på att J ska komma hem :) Kommer nog vilken minut som helst eller om en halvtimme skulle jag gissa på :D  Miss him faktiskt hahah för så jävla kul som vi hade igår så :) Helt galna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0