Film time= snooza

             
Guuuuud vad trött jag är alltså! Känns som att jag ska somna här i soffan. I morgon vet jag inte vad som händer på dagen eller jo jag ska ringa och höra lite med min praktik plats om papper och sånt. Sen ska jag nog höra om Nike vill ta en promenad om det är bra väder vill säga, det är mycket skönare då liksom.
Ah hoppas hoppas på bra väder:)
Vad har ni för er då en kväll som denna kära läsare? Sitter och myser i soffan eller??
Ja hoppas ni har det skönt iallfall det ska jag ha nu.
Kolla på film alltså med min lilla älskling. Nej nu hörrni ska jag skicka över en film så vi kan spela upp den. Don´t miss me to mutch now ;) Hihi

Puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0