god jävla morgon hosta

Usch sitter och hostar hihi älsklingen med tyvärr så blev han hemma idag igen hans näsa rinner som vatten.Stackarn. Sorry att jag inte bloggat så mycket men har faktiskt inte haft ork och lust. Om jag hade haft min lilla dator hemma så hade jag bloggat mer men när man är sjuk så orkar man ju inte ofta lyfta arslet och gå till datorn. Nej nej.Idag så måste jag och älsklingen ta tag i disken så här mycket disk har vi inte haft tror jag :P Men tur att jag får hjälp av honom för den där högen hade jag aldrig tagit själv. No way! Sen nu ska jag hoppa in i duschen usch man känner sig så fruktansvärt ohygienisk nu när man är sjuk man duschar sen så någon timme senare svettas du på grund utav feber och sen är det kört.Eller stämmer det inte in på flera??
Ah annars ska vi nog bara vila så vi blir bättre någon gång :)
Men vi kanske hörs senare under dagen :P

Puss bitches håll tummarna nu att jag blir frisk så jag kan bjuda på lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0