God morgon 100304

Shit vad tiden går fort alltså det är redan mars! Snart är sommaren här :D Äntligen!
Har inte nyligen gått upp har vart uppe ett tag och sett på tv så hihi. hahahaha det hände något riktgit kul i morse när våra väckarklockor ringde så när vi typ tryckt på snoozen så börjar det pipa utanför sovrumsdörren jag kan svära att jag vara as nära på att skita ner mig för jag trodde helt på att det stod någon därute till älsklingen gick och kolla sen och konstatera att det var han gamla mobil som fortfarande funka och hade alarmet kvar så den gick igång också. Seeeen kunde jag somna om. Har drömt ett par helt sjuka drömmar inatt hahaha som man sen skrattar åt.

Idag ska jag ringa några samtal och kolla lite. Annars vet jag icke vad som händer.I helgen har vi fullt upp vi ska antagligen till älsklingens halv bror som fyller 20 men samtidigt måste han fixa zeb´s bil som har sålts. Så han har fullt upp hela helgen och jag lär nog vara med nästan :P Så vi får se vad älsklingen säger om lördagen om vi har tid att åka men det tror jag.
Aja nog om det nu ska jag dricka up min kära smoothie :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: Eivindfilippa

Nice site, keep up the good work!

2011-08-29 @ 11:26:16
URL: http://eivindfilippa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0