God morgon 100308

God morgon god morgon. Usch vad dålig jag är på att uppdatera på helgerna. Har så mycket annat får nog köpa ett trådlöst internet så jag kan ha med datorn överallt :) Måste få tillbaka datorn först hihi.Affärsidén kan jag ju inte säga här hihi då kanske någon annan snor den och hallå det vill jag ju inte men det är nog lite svårt att starta just det företaget här det behövs rätt personer. Ah nog om det.Idag ska jag ringa ett samtal igen till en praktikplats sen ska jag ta en lång dusch och fixa disken. Guuuud vad jag längtar tills jag får praktikplatsen.Då måste älsklingen hjälpa till ;)
Lycklig!
Nu hörrni ska jag ta min smoothie och fixa lite god frukost :) Men vi hörs sen :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0