God morgon god morgon

Usch har jätte ont i skallen men annars är jag faktiskt helt ok idag skööööönt :) Älsklingen blev hemma idag igen men tror han ska gå i morgon. Just nu är han är sjukt och uppspelt över att hans mobil har landat på ica så han ska väl snart åka iväg och hämta upp den :) En nokia 5800 är det då en toutch. Hahah hur det nu stavas aja. Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer ska försöka få tag i en praktikplats :)
Ah men idag kan jag kanske bjuda på lite sköna bilder äntligen :D Måste ändå fixa mig vi ska ut och handla lite nödvändigheter som mina kära smoothie ingridienser :)
Nej hörrni ska klä på mig nu kan ju inte springa runt i knähöga strumpor och linne.Hihi

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0