Hemma

           
Så nu har vi kommit hem till vår lilla lägenhet har hunnit käkat också så nu börjar tvättiden nu strax. Vi var ner och kolla om den redan nu var ledig men icke. Men hoppas som fan nu att hon är klar när vi ska ha tiden.Annars kommer helvetet bryta ut.
Ah vi var först en sväng till Arken zoo och kolla efter en klosax såklart var ju slut. Typsikt!
Sen så åkte vi till gränby och kolla efter en jacka åt J men alla butiken har ju typ tagit bort alla jävla vinterjackor. Så vi ska nog ta och åka en sväng till Thun´s i morgon då ska dom ha öppet lite längre.Jag var tvungen att köpa en ny fondution på H&M iallfall min tog slut i morse märkte jag :P
Så det fann jag. Nej nu hörrni måste jag rusa tvätten ska börja nu.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0