Hemma

           
Japp då sitter man här då ensam igen. Inte så länge till skulle jag tro J´s pappa och syster tittade förbi hos oss för någon timme sen :D var trevligt :)Liten pratstund med dom :)
Ah sitter nu och väntar iallfall tills J kommer och hämtar upp mig sen ska vi stor handla så jag slipper dra med honom ut snart igen :) Hihi Killar vad ska man säga? Varför tycker nästan alla att det är pest och pina att handla mat??
Hahaha är det bara jag som tycker det är kul? :)
Aja några till måste det finnas. Nej hörrni nu ska jag ta och höra med honom hur länge till han ska hålla på :)


Kommentarer
Postat av: Svenanastasia

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 11:06:55
URL: http://svenanastasia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0