Hoppas på bättre uppdatering

           
I morgon. Så håll tummarna för det. Vet att det var värdelöst idag men har som sagt inte haft ork att blogga så mycket då. Nu på kvällen har jag bara vilat och kollat runt lite grann. Snart blir det läggdags men först ska J se Top gear men jag tror nästan jag kommer lägga mig tidigare.
Ska ta en varm dusch det första jag gör i morgon eller ah hoppas jag iallfall att jag orkar. Kommer säkert sluta med att jag fassnar framför datorn och bloggar lite ska försöka gå upp tidigt i morgon igen. Var faktiskt skönt att gå upp tidigt förutom att jag idag inte mådde något vidare sen så börjar jag ju praktiken när som helst så måste verkligen vända på dugnet nu. Hihi.
Nej hörrni nu ska jag krypa ner i soffan igen och ta en värktablett med lite mjölk :P

Hörs mer i morgon :) Pusss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0