Hos Nike

Hej kära bloggläsare nu sitter jag hos lilla Nike har nyss vart ute och gått en lång promenad.Vi gick väl och möttes lite över klockan tolv och har vart ute nu till halv tre. Bra va? Bra motion alltså. Alltid kul att gå med henne också :) Har alltid någonting att snacka om trevligt trevligt :)
Ska snart ta en kopp te med henne passar bra nu när mina piss blöta strumpor torkar tror aldrig mina skor har läckt så mycket som dom gjort idag. Hahahah nu vill jag ha bort all snö usch.
Dags att köpa nya ballerian skor också :)
Nike sitter just nu och pratar med en lärare och reder ut lite saker om pluggandet :)
Ah nej nu hörrni ska jag luta mig tillbaka och njuta av solen som tittar in i hennes vardagsrum :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: Iverjohanna

Very informative...God Bless

2011-01-05 @ 11:53:37
URL: http://iverjohanna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0