Katt helvete

        
Fan också vet inte om J missade att smörja in tabasco på radio sladden inne i köket. Han är helt otrolig kattfan. Satt och tuggade på den som om det vore mat. Den gick ju såklart halvt av så jag smörjde in den men då började det lukta typ bränt och sen såg jag att jag hade glömt dra ur sladden så det börjar ju såklart ryka från kabeln.****katt säger jag bara! När han är så här vill man ta bort honom men älskar honom för mycket för att kunna göra det han är ju så personlig. Men dryg!
Aja J får löda ihop skiten sen är han dyker upp han ville hålla på med bilen ett tag och sa att det skulle väl inte ta så lång tid. :P Vi får väl se säger jag bara ;)
Ah tog iallfall en Me Right Now bild lite suddig och oklar men va fan :) Ni får helt enkelt ta det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0