Kväll och top gear

Japp tisdag igen då och dags för Top gear. Har nyss tagit mig en smoothie kan inte hålla mig undan dom godingarna :D Älsklingen sitter ju självklart redan bänkad framför tv ska göra honom sällskap men tänkte uppdatera bloggen innan :D I morgon får vi se om jag skulle ta en promenix med lilla Nike sen så ska jag ner till banken ett ärende :) Resten av dagen så vet jag inte än vad som händer sitter och hoppas hela tiden att dom från elgiganten ska höra av sig snart om att min dator är klar :(
Skickade ju inte den 16 och har fortfarande inte fått något svar än jag menar hallå så trasig kan den ju inte vara :(
Kom igen fixa den nu :O Nu hörrni tänker jag krypa upp i soffan igen med babe så hörs vi mer i morgon ;)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: Nicolasamy

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-01-09 @ 14:07:50
URL: http://nicolasamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0