kvällning med top gear

Japp Top gear kväll då har nyss setat och kollat på filmerna transformers haha aah jag tycker dom är grymt bra :D Bil lover ju iallfall när det gäller sport bilar ;) Hihi
Hostan har börjat ge sig guuuud så härligt :) Så känner mig mycket piggare sen tog jag en lång och härligt varm dusch :) Så nu känner man sig fräsch igen. Nice!
Får se hur älsklingen känner sig i morgon han är fortfarande inge pigg. Han vill inte vara hemma men om han stannar hemma nu då är han faktiskt dålig han brukar gå till jobbet med typ lite feber och snuva men nu är det tydligen värre då så tycker det är bra att han vilar sig. Visst vi har inte råd att han ska vara sjuk men om det skulle vara bli svårt med det har jag alltid så vi klarar ju oss bra :)
I morgon ska jag försöka hitta en ny praktik plats hade jag tänkt vill inte leka hemmafru längre älsklingen blir så fruktansvärt lat av det. Om jag har något att gå till på dagarna måste han börja hjälpa mig med disken och maten fyyy vad jag längtar till det :D
Ah vi får hoppas på att det går bra då :)
Nu hörrni tänker jag lämna er igen men vi hörs mer i morgon :)

Puss bitches :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0