Lunch =mums

      
                              Hittade ett par as läckra örhängen på H&M sen var jag tvungen att köpa en ny fondutionsvamp min börjar ge efter nu har jag märkt inte lika skönt mot huden längre.
                                                   
Så nu har jag kommit hem från Gränby och snackat med dom på min kanske framtida praktikplats :)
Och gissa det gick hur bra som helst hon ställde lite frågor och så. Så nu har jsag skrivit till min handledare och berättat om allt och att hon skulle kontakta dom och förklara lite mer med den långvariga praktiken. Dom kunde inte erbjuda mig någon tjänst just nu men hallå ERFARENHET kan man komma långt med :) Japp så nu håller jag tummarna att jag får denna nu då för min hanledare.
Hoppas hoppas hoppas!

Nu så sitter jag och äter lite lunch köpte med en kycklingrätt.As gott!
Sen titta jag in en snabbis på H&M och hittade lite saker för det jag hade kvar på presentkortet.Nice!
Nej nu hörrni gör busungen något inne i sovrummet måste kolla så han inte har ner något.

Puss bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0