Me and Turbo today


Har nyss käkat lite lunch så sitter och kollar lite på tv just nu blev inge promenix med lilla Nike idag men men :( Besöket på banken gick bara bra alla små mynt in på kontot sen så sa älsklingen att jag kunde köpa lite trisslotter och bli miljonärer så det gick jag och gjorde. Håll era tummar sen åt oss att vi vinner stoooor summa :D
Ska inte skrapa dom förän älsklingen kommer hem. Sa så åt min mammi att vi kanske skulle åka upp till falun i helgen om vi vann stor vinst är ju inte så billigt att åka fram och tillbaka så :/
Så vi får se hur det blir. Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe :) mums mums :)
Här kommer en bild på mig och bebisen look for today ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0