Mini shoppat <3

 
Hahaha ah man kan fan kalla det mini shopping löste in lotten vi vann på här om dagen så fick två nya hoppas vi vinner igen och kanske lite störra summa den här gången :)
Sen så köpte jag lunch tills i morgon är så dålig på att äta det. Oftast tar jag en macka och inte bra det att jag sitter och käkat upp dom heller hihi (tjockis)! Så det blev en god soppa :) As länge sen jag käka det eftersom älsklingen äter helst inte det.
Aja ikväll så blir jag ensam älsklingen åkte iväg och fixade med kollegans Supra som måste vara klar nu snart den ska ha vart klar idag men så blev det inte tyvärr.
Så han sa att han skulle vara borta några timmar han såg då verkligen inte fram emot att åka dit igen. Naaw ville stanna hemma med mig plutten :D <3
Ska nog höra vad Nike har för sig :) Kanske ska ta mig en promenix med henne någon dag här :)
Var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0