Nya skor

    
Hahah som ni vet så läckte mina skor något enormt igår när jag var ute och gick med Nike. Så älsklingen ville köpa mig ett par nya skor. Tyvärr så har ju affärerna anpassat skor till dom som är långa fortfarande alltså seriöst det fanns bara klackar. Så älsklingen köpte mig ett par med 3- 4 cm klack och jag hatar klackar tyckte däremot dom var skit snygga men jag stör mig hela tiden på att jag blir lång och det vill jag inte så funderar på att lämna tillbaka dom och hitta ett par andra. Eller vad säger ni? Man vill ju inte se ut som en flaggstång heller :( Så ah det blir nog att byta dom.
Får fundera lite på det så kanske vi kan åka och lämna tillbaka dom sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0