Pbz

www.pbz.se
Jaha då var vi här igen då. Inte för att fixa med kollegans bil utan älsklingen ville bänka volvon för skojjs skull och se hur många HK han har i den nu efter chippet. Jag gissar på runt 200 någonting han tror 190 någonting så vi får helt enkelt se vad det blir. Usch vi käkade ute idag älsklingen var hungrig och orkade inte vänta på att jag skulle laga mat. Hihi men bläää det blev max usch tycker inte om deras hamburgare. Så det blev cola och strips ah inte för att det är bättre men hihi.

Ska ta mig en nyttig smoothie sen när vi kommer hem ikväll. Vet ju inte precis hur länge detta tar men det ska inte ta en evighet iallfall enligt älsklingen. Tur det. När jag satt hemma hos Nike diskuterade vi skola och faktiskt nu när hon har snackat om det mer så börjar jag bli mer och mer små sugen på att börja igen och då plugga mode och design ska kolla runt lite och sen höra med min handledare på af om hon vet något bra. Det fanns en utbildning som skulle komma hösten 2011 och då innebar det minimalt i klassrummen och nästan bara ute i arbetslivet alltså du praktiserade mer än vad du var i skolan helt min grej ju :D Så ska bara kolla upp det där lite mer så så får jag mer insikt i det hela :) Falubusan ska kanske börja plugga hur ska det sluta?? :)Bra hoppas vi.

Nej hörrni nu ska jag ta och hjälpa skitungen där inne se om han behöver någon hjälp :)


Kommentarer
Postat av: emma

på min skola har man också myycket praktik, BRA skönt ! :D

2010-03-12 @ 21:34:42
URL: http://emmallainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0