PBZ

Japp sitter här på älsklingens jobb just nu och väntar på att älsklingen ska få delar till bilen så han kan börja har ingen aning om hur länge jag kommer att få sitta kvar men i värsta fall så får jag väl gå hem eller kanske inte läskigt och kallt hihi xD Tror inte älsklingen skulle vilja att jag gick ensam heller så. Ah jag vet att jag inte uppdaterat något vidare idag men har faktiskt haft fullt upp hela dagen.

Vaknade runt tio men låg kvar med älsklingen till elva sen vid tolv drog vi och handlade present åt hans halv bror, hämtade upp hans mamma och uffe och hans lilla syster hemma hos dom sen åkte vi till halvbrosan. Var väl där vid ett och sa hej då sen vid tre tiden. Efter det åkte vi hem en snabbis och sen vidare och åt. Blev Kenz idag. Usch onyttigt.

Ah sen så har jag bara inte vart i närheten av en dator förän nu då. Bra va att jag kunde uppdatera lite iallfall så ni har något att läsa brukar bli påmind annars om jag inte bloggat något av vissa hihi ;)
Nej hörrni ska faktiskt ta och lämna er en nu ska iväg och kolla vad älsklingen gör innan herrn kommer med delarna :P
Kanske uppdaterar om några timmar igen beroende på hur länge jag blir här ;)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0