Slapp dag

   Mm säger jag bara denna snygging fanns på älsklingens jobb förra veckan jag hann inte se den
                                                     (Snyft)
        
Har hunnit duschat fixat mig, diskat och käkat lunch :) Alltså en riktig slapp dag idag känner jag :)
Skööönt! Jag säger bara en sak jag kan njuta hur mycket jag vill just nu innan jag börjar jobba så ni kan säga vad ni vill I don´t care ;) Jag kan ligga huuur mycket jag vill på sofflocket :)
Hihi! Take that.
Nerå fy fan vad jag kommer vara glad när jag kommer ut i arbteslivet har något att göra varje dag och ha något att se fram emot att gå till hallå det är ju så jobb ska vara det ska ju inte vara som en plåga eller något negativt.Det är ju inte hälsosamt precis :P
Ja vi får se sen nu då när J kommer hem om vi ska ta en tur till Thun´s eller om han är för trött. Han ska nämligen fixa med mycket idag.
Fixa nya bakdäck till volvon eftersom den ska besiktas i morgon innan han ställer av den. :)
Och då kommer BMW ut ÄNTLIGEN fan har saknat att åka den :) Känner sig mer lyxös i den :)
Dessutom bekvämare.
Japp Sen på torsdag åker vi antaligen hem till lilla falun så se upp bitches :D Nerå.
Nu ska jag höra med J om han hade tänkt åka eller inte.

Puss sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: Kaibeatrice

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2012-04-11 @ 13:27:13
URL: http://kaibeatrice.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0