Sveriges värsta bilförare = BÄST

    
Hahaha har nyss sett klart på tv4`s sveriges värsta bilförare hahah det är ju så jävla klockrent alltså det kan ju inte bara vara jag som älskar dom :D Dom två blondinerna var ju för roliga. Håret var mycket viktigare än hur man körde bilen typ och dom kunde ju absolut inte ha bilbälte i bilen för då skulle frisyren bli förstörd. xD Så himla sköna.

Annars ikväll har jag och älsklingen vart en sväng till elgiganten och kollar efter ett skydd till hans nya mobil. Men dom var tyvärr slut och dom skulle inte få in förän nästa vecka någon gång. Snyft för han. Hihi så vi gick en sväng och kollade på lite nya skrivare vi skulle behöva ha en ny vi fick ju två av mammi men dom skulle ju man ha sladd till och det hade vi ju inte och älsklingen vill inte köpa några sen så vill han ha lite mer mordänare :) Om det nu stavad så hahahaha!Vi hittade en som vi skulle vilja ha så ska nog försöka spara till en sån :)
Ah nu strax ska jag ta och duscha sen så blir det att hoppa i sängen.
Tänkt i morgon är det fredag...fy fan vad tiden går fort va fan jag hänger inte ens med :O
Hihi. Nog med babblande för ikväll eller vad tycker ni??? Men vi hörs mer i morgon får se om vi hittar på något kul :)

Puss puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0