10:e Maj 2010

God morgon kära läsare :)


Gäääässp! Japp nu var det dags att jobba igen då ska bli skönt har vart så jävla rastlös dom här dagarna.Så nu blir det bra när jag får jobba och kommer att vara trött sen när jag slutar.
Det enda som jag inte är så förtjust i just nu är att det regnar ute och haaaatar det. Ska nämligen cykla ju och jag har ingen luva eller något sånt så.Och cykla med paraply är ju ingen hit precis tänkit om en vind kommer och tar tag i paraplyt då ligger du ju sen på vägen. Jippie!
Nej asså nu får fan sommarvädret komma kommer bli as sur snart.Ska detta verkligen vara Sverige trodde vi hade lite finare än detta.
Hoppas det ändrar snart.

Oooooh nu såg jag på the voice att värmen är på väg NÄSTA helg?????? Vaa! Det är ju as långt dit ju :O Jag vill ha värme nu när jag åker till jobbet :O
Buhu!
Aja nej nu ska jag krypa ner bland filtarna igen innan jag sticker :)
Men vi får höras mer sen när jag slutar jobbet :) Slutar vid 7 så :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0