11:e Maj 2010

God morgon (gääääääsp)


Guuud vad jag är trött. Men ryggen gör åtminstone inte ont längre.Jaha ny dag och en underbar morgon med sol så nu ska det blir skönt att cykla till jobbet hoppas bara detta väder håller sig :)
Fast just nu är det helt klarblå himmel så jag tror det inte bli sämre väder :D
Just nu sitter jag i köket och käkar frulle ska nu strax göra mig i ordning inför dagen. Har nyss vinkat av babe han känner sig lite krasslig igen har tydligen väldigt ont i halsen stackarn. Han måste ta bort sina halsmandlar snart han har verkligen problem med dom.
Ah nog om det nu.

Nu måste jag springa och göra mig i ordning.Ha en skön dag ute i solen ni som har den :D

Puss sötnosar hörs senare idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0