13:e Maj 2010

God morgon (Morr!)

Har verkligen inte vaknat på rätt sida idag känner jag. Är as irriterad just nu. Turbo har vart vaken sen 6 så han har jagat fötterna i två timmar. Anledningen till att jag inte kasta ut honom var att jag hela tiden trodde han skulle ge sig men icke sa nicke! Dumma katt!!
Ah så blir det lång dags pass idag också så inte kul! Vill vara ledig som alla andra.
Men hahaha ni som är lediga ni har inte fin väder så jag är inte ett dugg avensjuk eller jo lite skulle ju vilja sova ut lite men det är ingen sol så :) Hihi!
J går runt och snorar som fan så håller mig på avstånd för har ingen lust att bli förkyld nu också.
Nej usch! Ja ska käka upp min frukost nu sen gå och göra mig i ordning för dagen :)
Men vi får höras mer sen efter jobbet :)

Ha en skön dag utan sol ;)

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0