16:e Maj 2010

Ååååååh sitter med världens baksmälla har sååå ont i huvudet. Det är riktigt illa! :( J sitter också och har ont i huvudet men sen har han jätte ont i nacken igen.Stackars oss!
Idag blir det inte mycket som händer så det är skönt har tvättid men annars inget.
Det var meningen att jag och Bea skulle dra iväg och sola men det sket sig så vi får göra det en annan gång.
Satt ju och sola hela dagen igår eller inte hela men vi grilla ju och drack lite, jag J och marcus iallfall Bea får ju inte göra det så men vi hade så jäkla kul ändå.
Måste göra om det snart igen.
Just ja ska höra med dom sen om jag kan få vår potatissallad som blev över igår :)
Love love love it!
Ja men hörrni nu ska jag ta och fixa lite mer iskallt vatten så måste nog J fixa värktabletter har inga kvar. Suck det skulle ju verkligen sitta fint nu alltså.
Ah nej men vi får höras mer senare under dagen ska försöka vila lite så baksmällan försvinner.ö

Ha en bra dag kära läsare :) Puuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0