17:e Maj 2010

God morgon kära läsare!


Guuud vilket underbart väder vi har alltså. Det är synd att man jobbar när det är så här fint. men ska kanske sitta ute lite i solen på lunchen. Får se!
Ja nu väntar en hel veckas jobb framför mig då. I helgen hade jag och babe planerat att mecka lite på fredagen efter jobbet :) Resten av helgen är inte planerad än. Tycker det är skönt att planera inför helgen så man inte sitter och ser in i väggen bara och väntar på att det ska hända något.
Ja nej hörrni liten uppdatering blev det nu ska jag göra det sista inför resan till jobbet :)
Vi hörs sen när jag kommer hem igen :)
Just ja sitter och håller tummarna för Bea som ligger på operationsbordet just nu :)
Lycka till gumman <3

Ha en skön dag ute i sommarvädret :) Puuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0