18:e Maj 2010

God morgon på er!


Är ganska trött idag usch har legat och snoozat i en timme inte bra Visserligen behöver jag inte jäkta har över en timme kvar att ta det lugnt.
Sitter just nu och käkar frulle har redan gjort mig i ordning så skönt :)
Idag så blir det till klockan 7 ikväll om jag nu inte får sluta tidigare. Igår var det ju riktigt segt så då fanns det ju inget att göra. Kommer nog finns mindre idag nästan eftersom Petra är ledig då.
Sol och underbart väder idag också hur häligt som helst synd att ma jobbar bara.Hade ju velat sitta hemma och sola ju :(
Aja får hoppas på att det är lika varmt och fint i morgon då jag slutar vid fem.
Håll tummarna för mig. Ska verkligen försöka få en as snygg bränna bättre än förra året.Ska försöka bli riktigt riktigt brun :) Nice huh eller vad säger ni kära läsare??
Ja nej ska käka upp det sista nu av min lilla frukost:)

Ha en bra dag nu kära läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0