1:a Maj 2010 Aaaaaaaaaj!

Åååååh god morgon!


Har baaksmälla. Fy fan säger jag bara och jag vet av vad också. Spriten igår fick lite backardi med fanta tror jag det var.Så där har vi orsaken jag brukar aldrig få baksmälla annars, brukar ju må as bra :O
Ah jag vet att det inte blev något mycket bloggande igår men då hann jag faktiskt inte kom hem från jobbet gjorde mat och sen gjorde jag mig i ordning för kvällen. Vi hade bestämt under dagen att jag bea och lotta skulle träffas hos bea och vara där och dricka lite. Killarna åkte till Nisse för att grilla.Men vet inte om dom gjorde det. J tröttnade och åkt hem själv på bussen stackaren jag sa att det inte skulle hända men usch vad fel jag hade :)
Aja nog om det senare så drog vi till kalas och kolla in där men jag tyckte det var ganska segt hade mycket roligare hemma hos Bea.Hihi bilder kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0