22:a Maj 2010

God morgon där ute!

Hann inte uppdatera mer igår jag och J somnade ganska tidigt igår båda var väldigt trötta så det var bara bra :) Jag har nyss käkat frukost och sitter nu och kollar tv. Ska snart göra mig i ordning blir nog lite sommriga lockar idag med fick så fina kommentarer av dom på jobbet så :)
Ska möta upp Helena på stan vid 1 sen ska vi gå runt och kolla lite i butikerna och sen kanske det blir glass eller något :)
Härligt väder också så känns som denna dag kommer bli perfekt :) Ska försöka sola lite innan också men solen har inte nått våran balkong än så suck har ingen vidare större lust att gå ner på gräsmattan ensam. Nej men vi kanske går och solar jag och helena sen :) Hihi!
Vi två är ett par riiiiiiktiga solgudar :D På henne syns det iallfall väl inte på mig än.
Ah nog om det ska nu kolla om babe hade tänkt sig gå upp idag eller nåt. Turbo sitter där inne redan och gapar försöker nog väcka husse :)
Ja men vi hörs senare :)

Puss på er babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0