28:e Maj 2010

God morgon!


Trööt usch vill gå och lägga mig i igen.Men det är varudag idag så ska vara på jobbet tidigt och packa upp varorna.Slutar vid fem så det blir nice.
Just ja det glömde jag nämna igår hihi svärmor kom in till butiken med J`s lilla syster :D
Hahaha hörde att något skrek till "Får man ingen hjälp här"? ! Blev as paff och snurra runt och såg dom :D Kul att få någon man känner i butiken. Helena har sett flera som hon har känt jag har inte kännt igen en enda :( Till igår då.
Ja nej klockan tickar på här ska skjuss av babe till jobbet så det är skönt sen ska han få hämta mig också eftersom jag jobbar en timme mer än honom idag.
Han slutar 4 och jag 5.
Sen så ska vi städa det sista för i morgon drar vi med eckeröbåten. Det skulle tydligen bli lite regn men solen kunde titta fram tydligen.Så håller tummarna men om det blir regn så skulle vi åka ändå :D Wiiiiie!
Ja hörrni nu ska jag göra i ordning det sista här och sen göra mig klar för dagen :)
Hörs sen :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0