2:a Maj 2010

God morgon!


J är hos pappa och meckar med Corvetten eftersom den blev lite grinig igår så jag fick ta en lååång sovmorgon idag. Skönt! Men nu har jag hittat upp ur sängen igen och har nyss käkat frulle så sitter nu bara och tar det lugnt. Hade tänkt börja städa strax eftersom jag sa det till J igår men han bara skratta så ska fan se till att göra det nu. Men disken får han ta det är hans tur nu. Hihi!
Ja annars idag kommer det nog inte hända så mycket skulle jag tro eftersom det är söndag.
Men men man vet aldrig med oss vad vi kan hitta på.
Ja men hörrni nu blev det en liten uppdatering ska börja städa innan skitungen dyker upp här hemma.

Hörs snart igen.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0