30:e Maj 2010

God morgon!

Hur mår ni idag kära bloggläsare? Här är det lite segt trött i skallen. Har inte hunnit blogga idag förän nu. Vaknade vid tolv och skulle vara hos J´s mamma och bonus pappa vid ett på morsdag fika :D
Var riktigt härligt att sitta ute på altanen med kaffe och någon sorts tårta som var jätte god :)
Nu är vi hemma igen och har en del att ta hand om.
Städa, diska och tvätta, + laga mat, duscha. Fullspäckat schema.
Så får se när jag bloggar igen.
Håll tummarna på snart. Just ja ska över till Bea och lämna tillbaka klänningen som jag lånade av henne igår och hämta upp mina leggins och mitt linne.
Jao sitter nu och kollar på Ugly Betty ska snart börja städa men babe sitter också fast vid sin dator så får se när vi sätter igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0