3:e Maj 2010

God morgon kära bloggläsare!


Måndag igen då och jobba är det som gäller.Jobbar sent pass idag till sju men det blir lugnt och bra. Måndagar är lugnast har jag hört.Så denna dag blir nog bra :)
Sen i morgon har vi en liten skitunge som fyller år här :D  Kan ni gissa vem???

TURBO såklart i morgon blir han 1 år :D Så vi har köpt en leksak åt honom plus en kartong kattgodis som han är helt tokig i. Har tänkt slå in paketet och göra hål i det så han känner lukten av kattmyntan så får vi se om han kommer slita upp det och bita i det  eller om han kommer sitta bredvid och skrika efter hjälp.
Hahahah kommer bli intressant och på onsdag så ar jag och J bott i vår lägenhet i 1 år också :)
Mycket som händer nu :) Ja nej det kommer ju inte hända nå mycket ikväll utan jag slutar och sen mat och sen tv och sen sängen men vadå man är ju trött efter jobbet. Och det har man rätt till att vara.Hihi!
Nej nu hörrni ska jag njuta av den sista tiden innan jag sticker iväg till jobbet :)

Puss på er och ha en bra dag :) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Gratta lill"skiten" från mormor!!!

kram

2010-05-03 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0