4:e Maj 2010

God morgon pissiga morgon!


Nu har J smittat mig igen nu är det min tur att ligga och spy. FUCK!!!!!!! Mit hår blev väl sådär igår men men ska färga det liiite bättre sen. Men just nu så känner jag mig hur slö som helst orkar inget. Vill bara sova bort hela dagen. Skulle ringa jobbet senare om jag orkar gå i morgon men man ska ju vara hemma 24 timmar efter man spytt och just nu så borde det inte finnas något i magen så borde inte kunna spy igen men mår illa som fan fortfarande. Asså det här är ju så jävla typiskt att man ska ligga nu. Helena fyller år i morgon så jag har fan ingen lust att vara hemma men sen är det ju inte bra att komma till jobbet heller och smitta ner alla andra. Har ju mått illa lite då och då men har inte spytt så var det ju förra helgen innan J blev sjuk men han spydde ju och hade sig jag klarade ju mig från det men det kom minsann ifatt mig nu. J vet inte om det är så ska sms:s honom och säga det. Så ah min dag blir nog att sova idag så vi får se hur mycket uppdatering det blir.
Men om inte så förstår ni varför.

Puss och kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0