5:e Maj 2010

God morgon Sunshines!

Nu har jag vaknat upp ur sängen. Jag blev ju hemma idag igen eftersom jag är magsjuk det är ju 24 timmars regeln om jag nu inte spyr idag igen vilket det nästan känns som. Men jag är så j*vla hungrig fortfarande. men vågar inte äta något eftersom jag fortfarande mår väldigt illa. Men J sa att han hade filmjölk i kylen som jag kan ta det är ju lätt. Så det ska jag nog ta.
Turbo är ju världens keligaste just nu han går runt och stryker sig mot min dator så mina tangenter är alldeles håriga hahahah xD
Nej annars idag så händer det ju inte speciellt mycket om man inte vill smitta ner alla andra. Men jag ska ta och färga håret igen eftersom det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så en färgning till så sen ska det vara bra :)
Hoppas vi!! Nej men det ska gå bra:)
Nej nu ska jag till köket och försöka äta lite fil.

Hörs senare under dagen :) Puss på er <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0