7:e Maj 2010

Jaha god morgon på er där ute :)
Allt bra? Här är det fortfarande lite oroligt i magen men J bad mig ta en actimel nu på morgonen det ska lugna magen och än så länge känns det bra. Igår kväll var det nämligen dags att springa på toa igen. Men mamma sa att om jag skulle spy idag igen så skulle jag ringa en läkare och höra med henne eller honom vad jag ska ta mig till.
Aja men hoppas på att det inte ska behöva ske. Annars så känner jag mig ganska pigg faktiskt i skallen iallfall.Bra att någon del gör det iallafall.
Ja annars idag så kommer det inte hända så mycket jag ska försöka gå ner till frissan och kolla på silverschampo och vad det kosar.
Ikväll så tar jag och J det bara lugnt ska nog se en mys film och bara ha det skönt vi båda orkar inte hitta på något så.Det låter väl bra. Dessutom så vågar jag nog inte riktigt bjuda över någon heller om jag nu fortfarande kan smitta. Vill ju inte det precis.
Nåja nej nu hörrni ska jag försöka klä på mig och göra mig i ordning kanske :)

Ha en bra dag:) Puuuuussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0