8:e Maj 2010

   
Så klar för avgång strax. Ska snart åka till bowling hallen och möta familjen i en omgång. Hahaha kommer slå skiten ur J. Han tror han vinner men då frågar jag " aha du kommer vinna med din taktik köra i rännan"? Ni håller väl på mig käa läsare ;) Hihi jag är lite ringrostig men det kommer nog gå bra ändå :)
Ja nej måste in på toa och borsta tänderna. Sen efter bowlingen ska vi iväg och kolla på bilutställning på gränby och utanför meckonomen.
Kommer bli en bra dag :) Känner mig bättre men ett illamåndes moln finns över mig. Så får ta det lugnt :)
Nej nu hörrni måste jag gå :) Önska mig lycka till och ha en bra dag :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0