9:e Maj 2010

God morgon kära läsare <3


Wow vi tog en lång sovmorgon för att vi var tvungna att gå upp tidigt igår. Och guuuuud vad skönt det var :)Härligt!
Just nu sitter jag och J framför varsin dator. Han kollar som vanligt på bilar. Vi hade ett litet snacka i fredags om just bilar har sagt åt honom att jag vill gärna lära mig mer med meck och sånt skulle ju vilja hjälpa till om jag är med någon gång och inte sitta på sidan. Då skulle det ju vara kul att man kan hjälpa till. J blev väldigt glad när jag sa det och sa att han hade ju ett par gamla meckar brallor som ligger. Hihi så ah ska försöka lära mig lite mer nu om bilar och inte bara dreggla över alla sportbilarna.Bra va?Det kommer inte vara lätt men men får ge det tid helt enkelt.Lilla jag i ett par meckar brallor ;) Kan ni tänka er det?
Jaja nog om det!

Idag så har vi bara tvättid som bara är spikat.Resten av dagen så har vi inget planerat har ingen större lust att gå ut heller eftersom det inte är så skönt väder ute.Varför kan inte solen vara framme hela dagarna och varmt när ska jag ha tid att sola. Vill bli brun nu ju!!!!
Har ingen större lust att gå till ett solarium heller vill ha en hederlig varm skön sommar och få brännan så.Aja nej men får väl spendera sista dagen på helgen inomhus. Usch!
Igår så var vi över till lilla Bea och Marcus för lite spel :D
Hahaha as kul var det J var inte direkt på först för spel men sen hade han as kul jag och han satt och asgarva när Bea och Marcus körde ut varandra i spelet Risk :)
Men det var riktigt kul faktiskt får göra om det snart igen :D

Ja men hörrni hade tänkt klä på mig nu hihi har inte hunnit det :)Men vi hörs senare :)

Puss på er sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0