Bakning

   
Asså jag var fan tvungen att göra något att sitta hemma gör mig galen nu har jag märkt så tog tag i och bakade lite cupecakes med extra glasyr :) Usch vill verkligen ha något att göra efter praktiken är slut sen i juli. Att sitta hemma kommer göra mig galen annars.Kan ju inte stå och baka hela tiden hihi :) Ah jag var ner till frissan här i hörnet där jag bor nästan och frågade efter silver schampo men icke sa nicke. Det hade dom minsann inte vad är det för frisörsalong som inte har det??
Hepp så jag bad J att hämta upp mig sen efter jobbet så får vi åka och handla det då. Ska ju egentligen inte ut nu när jag är sjuk men J kommer inte kunna få rätt schampo om han åker själv dessutom tycker han inte om att handla själv.Tror det får bli gränby vet ingen annan frisör salong här i närheten som jag vet har silver schampo. Nej men tror det får bli så. Vill ju inte visa mig där nu när jag legat hemma heller så dom på jobbet tror att jag är ute och shoppar och är frisk det är jag ju inte än. Men som tur är så har jag än så länge fått behålla maten. Men som sagt man vet aldrig nu när jag var ute vart magen lite orolig så fick en liten illamåendes attack men inte fan tänker jag stå ute på gatan och spy. Vadå skämma ut sig??
Nåja men J ska sluta 4 är det meningen men det gör han sällan så fem kanske halv 6.
Hoppas bara frisören har öppet då :S Shit får kolla på nätet. Hihi det är bra till mycket det :)
Ah ska kolla upp det på en gång så jag kan höra av mig till J sen :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0