Bedtime

Nu så ska jag lägga mig är så fruktansvärt trött. Ska upp och jobba vid 8 i morgon.
Ska nog försöka sola lite om det nu är någon sol i morgon vill säga. Annars ska jag försöka rensa lite i lägenheten.
J har nyss kollat in en ny bil han skulle vilja ha. Men om han ska ha den så får han sälja någon bil och då hopps jag på volvon vill ha kvar min Bmw med v8 :D
Ja men men :)Men jag har en mycket större önskan nu när en nära vän har gjort det jag också är sååå sugen på att göra men pengar är ju alltid ett problem när man inte har jobb.
Hihi Bea du vet att jag är grymt avensjuk på dig just nu :D
Ah nej men det får väl bli en dröm som man någon gång kanske når.
Ja men hörrni nog om det nu.Ska försöka sova lite nu så jag orkar packa upp alla varor som kommer in morgon.

Ha det bra och sov gott nu :) Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Ailofatima

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2012-05-23 @ 12:22:44
URL: http://ailofatima.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0